.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوان‌فکر دست به‌دامن احمدی‌نژاد شد

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، از وی برای حمایت از خبرنگاران استمداد طلبید.

متن نامه به این شرح است.

بسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر احمدی‌ن‍ژاد

رئیس‌جمهور محترم

سلام‌علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند، متأسفانه برخی از مقامات و مسئولان کشور دیواری کوتاهتر از خبرنگار و رسانه ارتباط جمعی نمی‌یابند و هر بار بیش از گذشته در انجام وظایف خبرنگاران ایجاد مشکل می‌کنند...

در این هفته آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را به دلیل دفاع منطقی و محترمانه از فعالیت‌های قانونی، عالمانه، دقیق و صحیح روزنامه ایران از جلسه خبری اخراج کرد و در کنفرانس خبری خود روزنامه ایران را آماج توهین، تهمت و افترا قرار داد و مانع از آن شد که خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران از حیثیت حرفه‌ای خود دفاع کنند.

بدون تردید، ادامه این روند به هیچوجه زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه مسئولان کشور در رده‌های مختلف نیست، لذا از جناب عالی که همواره با سعه صدر مثال زدنی با خبرنگاران تعامل کرده و آنان را در انجام وظایفشان مورد حمایت مادی و معنوی قرار داده‌اید، درخواست می‌کنم به هر نحو که صلاح می‌دانید، به مسئولان کشور تذکر دهید که همکاری و همراهی با خبرنگاران و رسانه‌های ارتباط جمعی را بر خود فرض بدانند و از هرگونه اقدامی که به ایجاد مانع در انجام وظایف و رسالت خطیر اطلاع‌رسانی آنان منجر شده و آزادی مصرح در قانون اساسی را از خبرنگاران سلب می‌کند، اکیداً خودداری نمایند. سلامت وجود و دوام خدمت رئیس جمهور محترم به ایران اسلامی و ملت همیشه سربلند و عزیز ایران را از خداوند منان مسألت می‌کنم.

علی اکبر جوانفکر

منبع: شبکه ایران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.969 seconds.